خدایا

من و تو ... تا ته دنیا ...

با تو از خاطره ها سرشارم ،با تو تا آخرشب بیدارم ،عشق من دست تو یعنی خورشید ،گرمی دست تو را کم دارم..


 





چه در دل من
چه در سر تو
من از تو رسیدم، به باور تو
تو بودی و من
به گریه نشستم، برابر تو
به خاطر تو
به گریه نشستم
بگو چه کنم؟

با تو، شوری در جان
بی تو، جانی ویران
از این، زخم پنهان
می میرم!
نامت، در من باران
یادت، در دل طوفان
با تو، امشب پایان
می گیرم!

نه بی تو سکوت
نه بی تو سخن
به یاد تو بودم
به یاد تو من
ببین غم تو
رسیده به جان و
دویده به تن
ببین غم تو
رسیده به جانم
بگو چه کنم؟


عبدالجبار کاکایی



نظرات شما عزیزان:

amirali
ساعت18:58---20 بهمن 1390
سلام
آپم با مطالب باحال از ولنتاین
منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,ساعت19:22توسط لعیا | |